Sitter på Inriktningen...

Man ska inte vara inne på andra sidor,
men care...
Inriktning suger och våran lärare är sämst.
Igår så visade jag min artikel och läraren blev jätteglad!
Lite stolt bara ;)
Jag var även och simmade med Josse och Amanda.
Vi simmade 1100 meter, jag och Josse.
Amanda fick ont när hon simmade så hon avbröt :(
Sen bastade vi aromabastu med polkagris doft och sen lavendel.
Mysigt! ;)
Väl hemma så kollde jag på Mulan
och sen gick jag och lade mig!
Somna tidigt är något som jag ska börja med,
då jag ofta sover lite och dåligt.
Jag vaknar ofta mitt i natten av att jag har ont i axeln :(
Fast nu ska jag fortsätta plugga till mitt No-prov :)
Bloggar med sen!
Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0