Hemma igen! :)

Nu är det bara jobbigt!
Hemsidan där vi ska se en film till skolan funkar inte,
jag har ont i magen,
jag har nästan inga jellybeans kvar,
min gardob känns halvtom,
jag är pank
och jag är olyckligt förälskad :(

Men men...
Livet går vidare :)
Får inte tänka negativt,
då dör allt mitt hopp ut,
så här är några positiva tankar:

Jag får pengar på fredag,
imorgon har vi svenska och då ska jag visa upp min artickel som jag är stolt över,
på fredag får jag beställa min Breaking Dawn Limited Edition 3-disc Dvd box,
jag har inte ont i huvudet,
på tordag har vi bild,
idag fick jag ett årskort i simhallen,
imorgon ska jag och simma med Amanda och Josse (Sandra?),
jag fick massa fina plansher idag
och snart ska jag skriva lite och sen läsa manga :)

Idag har jag bäddat sängen,
och eftersom jag tänker sova snart
(jag somnade halv 10 igår och det var härligt med lite sömn!)
så ska det bli jättemysigt att krypa ner och lägga mig ^^

Imorgon ska jag söka in till gymnasiet,
vilket blir Estetiska teater på Aranäs (1:a handsval)
eller Estetiska bild på Aranär (2:a handsval) :)

Men nu ska jag leva vidare mitt liv!
Hejdå! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0