Livet leker!

Dagen börjar med att gå ner till tempo och köpa flingor! :)
Coco Pops, jätte gott ;)
Efter ett tag åkte Josse och Sandra hem och jag sitter på mitt rum med Lea :)

Gårdagen var jätte rolig i alla fall! :D
Vi mötte upp Matte och gick runt i Fjärås :)
Sen gick vi till Tempo och Lea bjöd på energidricka,
varav en Sprite till Josse som sprang iväg ;)
Sen gick vi mot kyrkbacken och hörde ett konstigt skrik,
då Josse och Sandra blev livrädda och jag, Lea och Matte ville vända om och se vad det var :)
Förmodligen var det bara några som skojjade.
Efter det drog vi i alla fall till Bräcka skolan,
där vi hittade en ching-ping boll och spealde lite på en ching-ping plan :)
Sista dagen som femton,
då måste man vara lite barnslig ;)
Även om det är sååå, 2:an x3

Vid 00:00 sjöng vi falskt och högt inne i mitt rum.
Ja må han leva,
med alla verser,
även dem som inte finns ;)

Snart blir det tacos!
Så hejdå! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0