Nu får du välja!

Jag har beslutsångest,
och nu ska du hjälpa mig!
Jag håller på och skriver två böcker,
varav en är på engelska,
men jag kan lätt översätta.

Bok 1:

Annie är en helt vanlig tjej som bor med sin mamma oh lillebror då hennes pappa dog i en bilolycka. Men en dag på väg från träningen och dem elaka tjejerna stöter ut henne så ser hon ett par röda ögon. Hon krashar med moppen och känner en smärta i halsen innan allt blir mörkt. Hon vaknar upp i ett gammaldags slott och är inte sig själv. Hennes liv förändras med rasande steg när hon blir omhändertagen av en mystisk man som inte verkar veta in eller ut.

Bok 2:

Haily är en femton årig tjej som är nästintill helt ensam. Hennes föräldrar lämnade henne när hon var liten och blir nu omhändertagen av hennes moster Monique och bor med sina två kusiner, Diana och Miranda. Det enda annorlunda med denna världen är att här, är inte vampyrens existens en hemlighet. Vampyrer lever fritt i världen, och om du är inom räckhåll, så är du dödens. Dock kan vampyrer bara gå ut efter solnedgången. När mardrömmar och konstgheter börjar spöka i Hailys sinne så är det försent för att inse vad som är på väg att hända.


Bok 1 behöver en hel del redigering
och bok 2 behöver översättning.

Välj den du skulle tyckt vara spännande att läsa så ska jag göra mitt bästa! :)

Hejdå!


Kommentarer
...

Bok 2

2012-01-12 @ 09:48:28
anonym

2

2012-01-12 @ 13:44:52
Alexandra

hallå du, din bild på sidan av bloggen får du göra mindre eftersom den döljer texten !



du ska skriva nummer 3..



nä men nummer 2 !

2012-01-12 @ 17:58:52
URL: http://flos.blogg.se/
Anonym

nummer 1

2012-01-13 @ 15:21:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0