Ni har tills på onsdag!

På onsdag ska alla åsikter vara inne.
Just nu lutar det mot att det blir bok 2,
så jag har översatt och skriver för fullt!
Men jag ska även börja redigera det som behövs på bok1,
ifall att ;)
Designen kommer nog inte komma upp än på ett tag,
så ni får nöja er med den som finns nu för tillfället :)

Jusst nu sitter jag hemma med Sandra och Lea
och vi har suttit och läst ett tag nu :)
Sen tvättade vi våra hår och sen bytte vi om från pyjamas xD
Jag hittade ingen söt tröja så jag tog en kjol.
Fast den var tyvärr för liten att knäppa med översta knappen...
Så jag tog andra knappen uppifrån och vek ner så det ser ut som en väldigt
söt rutig kjol-skjorta!
Gulligt!
Tack Sandra för hjälpen med det ^^

Bokens delar kommer jag börja lägga ut på torsdag :)
Jag kommer dela upp kapitlena i tre delar och lägga ut här.

Ikväll ska vi dra ut med Mathias och fira att han fyller 16 år imorgon! :D
Grattis i förskott ;3
Hoppas du får det bra och att du vet
att vi tycker det är skitroligt att gå runt i Fjärås
och snacka med dig!
Man kan prata om allt med dig
och alla uppskattar det fett mycket!
Känn dig omtyckt! :)

Nu ska jag vara social och läsa
lite jag med!

Hejdå! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0