Debbie var namnet!

Mitt liv handlar om allt från min kärlek till vampyrer och varulvar till min dröm att en dag bli stor!
Just här, ska jag skriva en början på en roman!
Gillar ni den, så ska jag försöka få den tryckt.
Jag älskar vampyrböcker och serier kan inte få nog av är
The vampire Diaries,
House of Night,
Vampire Academy,
Twilight,
m.fl.
Jag tycker det är svårt att hitta bra vampyrböcker
och har länge funderat på att skriva en roman,
men aldrig på att lägga ut den.
Det idén tackar jag författaren till Milly Blakewood för!
Tack Tetty Rosander ;)

Ni kan äver följa mig på twitter: DebbieThorsjo
och Dayviews: D3bbi3
och Facebook: Debbie Smiley
Eller så kan ni fullständigt strunta i mitt liv om ni vill!
Fast jag lovar er...
Namnet Debbie Thorsjö kommer stå skrivet i stjärnorna!
Kanske inte idag...
Eller imorgon...
Men en dag...
Då jävlar ska ni se! ;)
Nu ska jag iväg och bada med några kompisar!

Hejdå! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0