Har inte haft internet hos Lea :(

Så förlåt för den dåliga uppdateringen :(
Men...
Det har inte hänt så mycket!
Har varit hos Lea hela helgen (fram tills nu)
och vi har mest bara slappat!
Förutom i fredags då vi var i kungsbacka :)
Jag köpte ett par nya skor för 200 på MinSko
och så tog jag hål i örat på Kungs Salongen för 119 :)
Trevligt, trevligt!
Trodde nämligen att det skulle kosta 150 att ta hål i örat,
som det brukar göra på Kicks och P & Kompani,
så nu är jag lite rikare än vad jag trodde :)
Ska ner imorgon (tror jag) och köpa Jellybeans!
Så glad ;)

Nu ska jag läsa lite!
Nästa del av Oacctepterad kommer på torsdag!
Vad tyckte ni om del 1? :)

Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0